Вплив проекту Ризики по організації

29. 12. 2015, Oleg, Статті

Влияние проекта Риски по организацииНевизначеність у проведенні проекту будівництва йде з багатьох джерел і часто включає в себе безліч учасників проекту. Оскільки кожен учасник намагається мінімізувати свій ризик, конфлікти між різними учасниками можуть бути шкідливі для проекту. Тільки власник має право модерувати такі конфлікти, так як тільки він несе ризики через відповідні договірні відносини з іншими учасниками. Нездатність визнати цю відповідальність від власника часто призводить до небажаних результатів. В останні роки поняття «ризик присвоєння обмін / ризик” контрактів отримала визнання з боку федерального уряду. Так як цей тип договору визнає обов’язки власників, контрактні ціни, як очікується, буде нижче, ніж ті, в яких всі ризики покладено на підрядників.

В підході до проблеми невизначеності, важливо визнати, що необхідно створювати стимули, якщо будь-який з учасників, як очікується, буде приймати певний ризик. Готовність учасника прийняти ризики часто відображає професійну компетентність цього учасника, а також його схильність до ризику. Тим не менш, сприйняття суспільства потенційних зобов’язань учасника може вплинути на ставлення ризику для всіх учасників. Коли робиться заява стосовно одного з учасників, це важко для громадськості, щоб знати, чи було скоєно шахрайство, або просто, що аварія сталася не з його вини.

Ризики в будівельних проектах можуть бути класифіковані кількома способами. Однією з форм класифікації полягає в наступному:

1. Соціально-економічні фактори

o Захист навколишнього середовища

o Регулювання суспільної безпеки

o Економічна нестабільність

o Коливання обмінного курсу

2. Організаційні відносини

o Договірні відносини

o Ставлення учасників

o Зв’язку

3. Технологічні проблеми

o Дизайн припущення

o умови Сайт

o Будівельні процедури

o Будівництво безпеки праці

Рух по захисту навколишнього середовища сприяло невизначеності для будівництва з-за неможливості дізнатися, що буде необхідно, і як на довго це затягнеться, щоб отримати схвалення з боку регулюючих органів. Вимоги триваючого переоцінки проблем і відсутність остаточних критеріїв, які практичні призвели також додаткові витрати. Громадські правила техніки безпеки мають схожі ефекти, які були найбільш помітні в галузі енергетики за участю атомних електростанцій і вугілля. Ситуація постійно змінюється, створені керівні принципи для інженерів, конструкторів і власників, як просувати проекти через етапи планування будівництва. Ці рухомих цілей додають значне новий вимір невизначеності, які можуть зробити це практично неможливо запланувати і завершити роботу по плановій собівартості. Економічні умови в останнє десятиліття посилено клімат невизначеності з високою інфляцією та процентними ставками. Дерегуляція фінансових інститутів також породив непередбачені проблеми, пов’язані з фінансуванням будівництва.

Невизначеність, що випливають з регулюючих органів, охорони навколишнього середовища та фінансових аспектів будівництва повинні бути, принаймні пом’якшені або, в ідеалі ліквідовані. Власники гостро зацікавлені в досягненні тієї або іншій формі прориву, що знизить витрати на проекти і пом’якшення або усунення тривалих затримок. Такі прориви рідко планується. Як правило, вони відбуваються, коли існують відповідні умови, наприклад, коли інновації дозволяється або коли основою для стимулювання або винагороди існує. Тим не менш, це довгий шлях, перш ніж справжнє партнерство всіх зацікавлених сторін може бути досягнуто.

У періоди економічної експансії, великі капітальні витрати здійснюються по галузях і роздувають вартість будівництва. Для того, щоб контролювати витрати, деякі власники намагаються використовувати контракти з фіксованою ціною, так що ризики непередбачених обставин, пов’язаних з перегрівом економіки, перекладаються на підрядників. Тим не менш, підрядники будуть підвищувати ціни, щоб компенсувати додаткові ризики.

Ризики, пов’язані з організаційними відносинами можуть виявитися непотрібними, але цілком реальні. Напружені відносини можуть розвиватися між різними організаціями, які беруть участь у процесі / конструкта дизайну. При виникненні проблем, дискусії часто зосереджуються на себе відповідальність, а не на проект потребує в той час, коли увага має бути приділена вирішенню проблем. Співпраця і взаємодія між сторонами не рекомендується із-за страху наслідків насувається тяжби. Цей бар’єр може бути результатом зв’язку з непродуманою специфікою, що невизначена в результаті технічних проблем, які можуть бути усунені за допомогою відповідних умов договору. Кінцевим результатом буде збільшення вартості побудованих об’єктів.

Ризики, пов’язані з технологічними проблемами знайомими з дизайнер / конструктор, які мають деяку ступінь контролю над цією категорією. Тим не менш, з-за швидкого розвитку в області нових технологій, які представляють нові проблеми для дизайнерів і конструкторів, технологічний ризик став більше у багатьох випадках. Деякі проектні припущення, що послужили конструкторам і в минулому, можуть стати застарілими в боротьбі з новими типами об’єктів, які можуть мати велику складність або масштабність або обидва разом. Умов роботи, зокрема, підземні умови, які завжди присутні деяку ступінь невизначеності, можуть створювати ще більшу ступінь невизначеності для об’єктів з досі невідомими характеристиками при експлуатації. Тому що будівельні процедури, можливо, не повною мірою як очікувалося, конструкція може вимагати належні змінені після будівництва, яке вже почалося. Прикладом об’єктів, які зіткнулися такої невизначеності є атомна електростанція, і багато власників, дизайнерів і підрядників для проведення постраждали такі проекти.

Якщо кожен з наведених вище проблем може привести до невизначеності, поєднання таких проблем часто розглядається всіма сторонами як з-під контролю і ризикованим. Таким чином, питання про відповідальність взято на основних пропорціях і під впливом практики інженери та конструктори, які в свою чергу вплинули на дії власників.

Багато власники почали розуміти проблеми ризиків і намагаються вирішити деякі з цих проблем. Наприклад, деякі власники звертаються до тих організацій, які пропонують комплексні можливості в області планування, проектування, будівництва і, як правило, і, щоб уникнути порушення проектів в основних компонентах, які будуть здійснюватися в індивідуальному порядку учасниками спеціальності. Правильне узгодження протягом всього проекту і хороше організаційне забезпечення комунікації може уникнути затримок і витрат, пов’язаних з фрагментацією послуг, хоча компоненти з різних служб, в кінцевому рахунку інтегровані.

Відношення співробітництва можуть бути легко застосовані в приватному секторі, але тільки в особливих обставинах вони можуть бути застосовані до державного сектору. Можливість вирішувати складні питання часто виключається у конкурсній які, як правило, потрібно в державному секторі. Ситуація стає більш складною з поширенням нормативних вимог і в результаті затримок у проектуванні та будівництві в очікуванні схвалення від урядових чиновників, які не беруть участі в ризиках проекту.